Aankoopdienst
De Aankoopdienst heeft tot taak de aanvragen van de verschillende diensten van de Europa Ziekenhuizen te centraliseren.
Afhankelijk van de aanvragen wordt een aankoopprocedure uitgewerkt tot de bestelling is geplaatst.
Wat betreft de uitwerking van het aankoopproces zijn de belangrijkste taken van de dienst:
- De interne aanvragen ontvangen
- Prospecteren en een bestek opstellen
- Een offerteaanvraag naar de leveranciers sturen
- In de door de wet voorziene gevallen in het BDA en, indien nodig, in het Publicatieblad van de Europese Unie bekendmaken
- De offertes analyseren
- De keuze laten valideren door de directie
- De bestelbonnen opstellen
- De uitvoering van de overeenkomsten opvolgen
- Tussenbeide komen in geval van een probleem tussen de leverancier en de interne klantendienst in de uitvoeringsfase
Op het vlak van de bestellingen:
Elke levering zonder verwijzing naar een officiële bestelbon van de Europa Ziekenhuizen zal worden geweigerd.
Leveringen vinden enkel plaats op de site St-Elisabeth, De Frélaan 206 te 1180 Brussel, van maandag tot vrijdag van 8u tot 12u30 en van 13u tot 16u. Buiten deze uren en dagen worden geen leveringen aanvaard.
De leveringen vinden plaats op één locatie: de leveringskaai.
Deze plaats is met pijlen aangegeven bij aankomst op de parking van de Europa Ziekenhuizen. De bezorger meldt zich aan bij het personeel op de leveringskaai, overhandigt de afleveringsbon en plaatst de goederen op de door het personeel van de Europa Ziekenhuizen aangeduide plaats. De bezorgers mogen het ziekenhuis niet betreden.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de aankoopdienst:
- via e-mail: achat@euzh.be
telefonisch voor de site St-Elisabeth 02-614 20 00 en voor de site St-Michiel 02-614 30 00.
-
03/03/2023